- Įsigijus parašus, jie automatiškai bus pridėti prie turimų parašų skaičiaus.
- Jei paskyroje turite tiek nemokamų, tiek papildomai įsigytų parašų, pirmiausia bus nuskaitomi nemokami parašai.
- Papildomai įsigyti parašai galioja tol, kol juos išnaudosite.
- Papildomus parašus gali įsigyti tik Profesionalui ir Komandai planų naudotojai.
Daugybė dokumentų – vieno mygtuko paspaudimu
Tvarkykite dokumentus dar efektyviau. Su kriftografine USB laikmena / lustine kortele taupykite laiką bei dokumentus pasirašykite vieno mygtuko paspaudimu.
Nauda
Neribotas kiekis dokumentų
Mark Sign suteikia galimybę įkelti bei pasirašyti neribotą kiekį dokumentų kvalifikuotu elektroniniu parašu. Įkelki, pasirašyki ir pasidalinki dokumentais su partneriais.
Efektyvus dokumentų pasirašymas
Nebepasirašinėkite kiekvieno dokumento atskirai. Su kriptografine USB laikmena ar lustine kortele vieno mygtuko paspaudimu pasirašykite net iki 100 dokumentų.
API
Integruokite API ir pasirašykite visus įmonės dokumentus su kriftografine USB laikmena ar lustine kortele.
Nauda

Kaip tai veikia?

Prisijunkite prie Mark Sign platformos su USB kriptografine laikmena ar lustine kortele

Įkelkite neribotą kiekį failų į Mark Sign sistemą

Pažymėkite iki 100 dokumentų ir pasirašykite visus juos vieno mygtuko paspaudimu
100+ verslo įmonių jau pasirinko
Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip naudotis kriptografine USB laikmena / lustine kortele?Vienas parašas ant dokumento skaičiuojamas kaip vienas panaudotas parašas. Jeigu dokumentą pasirašo du asmenys, skaičiuojami du parašai, jei trys asmenys – trys parašai ir t.t.
Planuose Profesionalui, Komandai ar Lankstus įkeldami dokumentą galite pažymėti, kad norite, jog visų pasirašančiųjų parašus išskaičiuotų iš jūsų sąskaitos.
Pirmą kartą prisijungus prie Mark Sign platformos ir patvirtinus savo tapatybę su kvalifikuotu Smart-ID ar M. parašu, jums automatiškai sukursime paskyrą ir galėsite pasirašyti dokumentą.
Verslo įmonei ar organizacijai su daugiau nei 1 darbuotoju, rekomenduojame pasirinkti planą Lankstus arba Komandai.
Dokumentus valdysite centralizuotai, t.y. vienoje organizacijos paskyroje, galėsite kurti bendras dokumentų saugojimo kategorijas, suteikti skirtingas prieigos teises, o pasikeitus darbuotojui, visi organizacijos dokumentai išliks organizacijos paskyroje.
Įsigiję planą Lankstus viską valdysite pagal savo poreikius. Į dokumentų pasirašymo procesą galėsite integruoti savo prekės ženklą (angl. white-label funkcija), o dokumentus pasirašysite Mark Sign platformoje arba per API sąsają.